Haris Zahiragić, član SDA, poručio Sarajlijama: Ne morate se kupati svaki vikend

Haris Zahiragić, poznat ovdašnjoj javnosti po svojim priglupim izjavama i objavama, ponovo blista.

Predsjednik Studentskog Parlamenta Sarajevo i član SDA provocira građane Sarajeva koje pogađaju redukcije vode.

Tako se mlađahni "talent" Zahiragić ponosi seminarima iz političkog marketinga, a Sarajlijama savjetuje da se ne kupaju svakog vikenda.

Evo šta je napisao:



"Hvala na slici, popravila mi je dan, iskreno sam se ismijao. Nema vode ni danas. Reaktuelizirao se moj nedeljni satirični status. Sada sam glavni krivac i za nestanke i redukcije vode - zanimljivo. Evo i urijetko se okupam. Međutim, bolje je biti i to nego "fašista", "nacionalista", "šovinista", "ksenofob" i ostale ine fobije i epiteti koji su mi pripisivani - a koji mi ne pripadaju.

P.S. Prošao sam veliki broj domaćih i međunarodnih seminara i edukacija iz oblasti javnog nastupa, političkog marketinga i kampanja, u organizaciji najjačih svjetskih organizacija poput IRI-a, NDI-a i sličnih. Ono što je zajedničko za svaki od njih jeste rečenica:

"There is no such thing as bad publicity."
Tako da - #ThankYouFolks

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

OVO JE ZAPREPASTILO JAVNOST Znate li šta je Amil Gec rekao Tomi Spahoviću pa ga je ovaj zbog toga ubio?

Ko piše statuse Sebije Izetbegović?

Javnost u šoku: Znate li ko je ubijen danas u Tuzli?