Ibrahimović otkrio ko mu je idol: "Htio sam biti poput njega"

"Hoću li gledati Mundijal? Naravno da ne, ionako neće biti ništa za vidjeti kad mene nema," znao je otresti u prolazu Ibrahimović ili vlastiti gol komentarisati riječima: "Ko još u Evropi može zabiti kao ja? Niko, takve golove moguće je vidjeti jedino u kompjuterskim igrama.''


Kralj bahatosti često je znao sebe opisati kao Boga fudbalaa i tvrdio je da je jedan od najvećih igrača koji su ikad igrali nogomet. Možda je Ibra i u pravu, ali problem je jedino što javnost uglavnom ne voli kad igrač sam za sebe to tvrdi, čak i ako je istina to što govori.

Nedavno je Ibrahimović iznenadio javnost kad je na pitanje novinara iskreno odgovorio da postoji jedan fudbaler kome se divio i ko mu je bio uzor. Prisutni novinari valjda su očekivali da će na pitanje ko mu je najveći igrač svih vremena Šveđanin ponuditi samog sebe kao jedini validni odgovor, no Zlatan je rekao da je to Brazilac Ronaldo.

"Ronaldo je fenomenalan. On je bio igrač koji od svakog poteza napravi nešto čemu se divite. Radio je teške stvari na terenu koje su postajale magija. Imao sam osjećaj da kada god ima loptu može da postigne gol", rekao je Ibrahimović, te dodao:

"Nikada niste imali takvog igrača i nemate ga ni danas. On ne postoji. Kada sam počinjao karijeru rekao sam sebi da želim da budem kao on, igrač koji pravi razliku na terenu, koji je munja. Sretan sam što sam imao priliku da ga upoznam, a žao mi je što nikada nismo igrali zajedno".

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

OVO JE ZAPREPASTILO JAVNOST Znate li šta je Amil Gec rekao Tomi Spahoviću pa ga je ovaj zbog toga ubio?

Ko piše statuse Sebije Izetbegović?

Javnost u šoku: Znate li ko je ubijen danas u Tuzli?