ŠOK ZA NAVIJAČE Nevjerica na Olimpicu: Šta se dešava u Romi?

Legenda Rome, ali i talijanskog nogometa, Francesco Totti zabrinuo je sve velike ljubitelje 'vučice' izjavom kako pod ovakvim uvjetima više ne može ostati u Romi.

"Još uvijek se osjećam kao igrač koji je u dobroj fizičkoj pripremi i želim igrati. Ozljeda je iza mene i ne igram isključivo zbog nekih taktičkih zamisli ternera. Ne mogu više ovako ostati u Romi, klupa me ubija", zavapio je 39-godišnji Totti.



"Jasno mi je da u mojim godinama moram igrati manje, ali završavati karijeru na ovaj način je loše za mene kao čovjeka i zbog svega što sam dao za Romu. Zahtjevam više poštovanja zbog svega što sam napravio ovdje", rekao je Totti.

"Kakav je moj odnos sa Spallettijem. Kažemo si 'dobro jutro' i 'dobra večer'. To je otprilike to. Rekao je nekoliko lijepih stvari, ali za medije, ne i meni u lice. Ja ga poštujem kao trenera i mislim da ima sve što je potrebno da vodi Romu", rekao je Totti pa dodao:

"Ugovor mi ističe u junu. Čekam vijesti od predsjednika da razmotrimo situaciju. Očekujem poštenje od odgovornih ljudi i očekujem da mi se lijepo kaže kako stvari stoje", za kraj je poručio je talijanski velikan. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

OVO JE ZAPREPASTILO JAVNOST Znate li šta je Amil Gec rekao Tomi Spahoviću pa ga je ovaj zbog toga ubio?

Ko piše statuse Sebije Izetbegović?

Javnost u šoku: Znate li ko je ubijen danas u Tuzli?