Policija na Farmi: Nećete vjerovati koga je ubio Kristijan Golubović

Kristijan Golubović okupio je nekoliko farmera u kuhinji i ponovo počeo da priča svoje životne priče.

Ovog puta sjetio se kako su on i njegovi prijatelji navodno ubili policajca zbog klinca iz kraja.

Kako Golubović kaže, sjedio je u kafiću i čekao prijatelje da se vide poslije dužeg vremena. Došao je Jaguarom koji je `93. godine platio 21.000 maraka, parkirao ga ispred, a onda je naišao klinac kog poznaje iz kraja. Tu počinje sve.

``Zdravo care, mogu li da pozajmim auto da odem samo do kafića sa djevojkom. Da dođem tamo sa njim, parkiraju mi ga i kada izađem opet sjednem u njega i dovezem. Samo hoću da pokažem da vide da imam jaguara``, prenosi Golubović riječi koje mu je dječak uputio.



Naravno, on je pristao da svoj novi auto pozajmi klincu koga tako reći i ne poznaje.

``Odlazi u kafić i policajac na ulazu mu kaže da djevojka može da uđe jer mu se sviđa, a on ne može. Dečko se tu pobuni i policajac ga udari. Dolazi mali autom kod mene sa šljivom. Društvo i ja jedemo i pijemo, normalna atmosfera ali kada smo ga vidjeli svi smo ustali i krenuli prema kafiću``, objašnjava Kristijan i nastavlja priču nešto žešće:

``Dolazimo do tog policajca koji mi govori da se sklonim, a sve vrijeme drži metak u cijevi. Ja djetence znam, ali policajcu kažem da izađe napolje i pitam ga što je dirao dijete. Držim sjekiru zamahnutu i kažem ako za 30 sekundi ne puca, ja ću njega udariti. Ja na 28. sekundi zamahnem, bacim sikiru, okrznem njega malo a on opali pištolj i pogodi me pored uha, odere mi sve ovo ovdje``, govori Golubović i pokazuje dio u koji je pogođen.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

OVO JE ZAPREPASTILO JAVNOST Znate li šta je Amil Gec rekao Tomi Spahoviću pa ga je ovaj zbog toga ubio?

Ko piše statuse Sebije Izetbegović?

Javnost u šoku: Znate li ko je ubijen danas u Tuzli?