Nećete vjerovati zbog čega je uhapšen Sejfudin Tokić jučer u Sarajevu

Nakon što je jučer u Sarajevu uhapšen Sejfudin Tokić, on je pušten iz pritvora, potvrdili su nam danas iz Odjeljenja za odnose s javnošću Ministarstva za unutrašnje poslove Kantona Sarajevo.

Podsjećamo, policijski službenici Prve policijske uprave uhapsili su Tokića (rođen 1959. godine u Banjoj Luci, gdje je i nastanjen) zbog postojanja osnova sumnje da je počinio krivično djelo iz člana 359. KZFBiH (Napad na ovlaštenu službenu osobu u obavljanju poslova sigurnosti).

Tokić je u razgovoru za Radiosarajevo.ba otkrio šta se to jučer dogodilo i zbog čega je uhapšen.

"Ja sam više puta informirao javnost o različitim vrstama pritiska i maltretiranja koje sam doživio od jednog dijela MUP-a KS koje se provodi protekle tri godine, kroz preko 30 obijanja moje kuće, vikendice, neovlašteno praćenje, upad u privatni posjed, te bespotrebno zaustavljanje i maltretiranje.

Jedan od takvih je i jučerašnji događaj koji je uslijedio nakon što sam fotografirao privatni auto jednog od pripadnika policije, parkiran na pješačkom prijelazu, kada je policajac, koji se prvo predstavio kao Alija, a potom se ispostavilo da se zove F.I., zatražio od mene mobitel. To sam odbio, pa je zatražio da idem u policijsku stanicu te sam pitao da li sam priveden i lišen slobode, a on je nakon kraćeg vremena promišljanja rekao da jesam. Tako sam bespravno i protuzakonito lišen slobode i protiv njega ću podnijeti krivičnu prijavu, s obzirom na to da je sloboda jedna od najvećih vrijednosti koje se moraju poštovati u skladu s evropskom konvencijom o ljudskim pravima i konsekvence za takve vrste krivičnih djela su visoke", tvrdi Tokić, koji danas leti za Njemačku i Dansku na tribinu i zakazanu promociju knjige Nova bošnjačka politika – Bitno je biti Bošnjak.



Nakon saslušanja i uzimanja izjave, Tokić je sinoć, oko 22 sata pušten iz službenih prostorija. Kaže kako mu je pružena i liječnička pomoć u Općoj bolnici Prim.dr. Abdulah Nakaš zbog povišenog krvnog pritiska.

"U toku su istrage odjela za unutrašnju kontrolu i profesionalne standarde protiv više pripadnika MUP-a koji su obavljali nezakonite radnje i onog dijela menadžmenta MUP-a RS-a, od kojeg dolaze takve instrukcije. Čisto sam uvjeren u povezanost svih ovih političkih pritisaka koje radi srpsko-četnička policija i da su dijelovi MUP-a KS-a u funkciji te politike.

Ogorčen sam zbog ponašanja onih koji su zaduženi da čuvaju integritet našeg dostojanstva i djeluju protiv države, ali se radi o istim ljudima koji danas imaju i deset puta više nego prije rata, koji su dozvolili paljevinu zastava, duboko kriminalizirani i čiji su pripadnici svakodnevno u sudskim klupama od najviših nivoa od komesara do najnižih pozornika koji su skloni reketarenju i različitim vrstama kriminala.

Frustriran sam tom činjenicom i svakako pored svoga glavnog angažmana i afirmaciji nacionalnih prava i identiteta Bošnjaka, posebno u manjem bh. entitetu, posvetit ću se i nedopustivoj kriminaliziranosti i korumpiranosti policije u Federaciji, a posebno u Kantonu", poručuje Tokić.  

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

OVO JE ZAPREPASTILO JAVNOST Znate li šta je Amil Gec rekao Tomi Spahoviću pa ga je ovaj zbog toga ubio?

Ko piše statuse Sebije Izetbegović?

Javnost u šoku: Znate li ko je ubijen danas u Tuzli?