Skandalozna izjava Bakira Izetbegovića: Pa ko je ovde lud?

"Što se tiče SBB-a mislim da smo bez potrebe na jednom personalnom nivou ušli u jedan konflikt koji šteti Bošnjacima, pa samim tim i Bosni i Hercegovini", kazao je pored ostalog Bakir Izetbegović, član Predsjedništva Bosne i Hercegovine u emisiji „Interview 20“, Sanele Prašović-Gadžo koju emitira BHTV, komentirajući mogućnost formiranja nove parlamentarne većine sa SBB-om Fahrudin Radončić.

Dodao je da je lično spreman, jer „ovo nije moj privatni biznis“. 

"Neki moji povrijeđeni osjećaji, ponos i ostalo, ja sam spreman kao političar to ostaviti u drugi plan i raditi ono što je dobro za ovu zemlju, jer mi imamo ozbiljnih problema pred sobom i ozbiljnijih neprijatelja nego što smo jedan drugome", naglasio je Izetbegović.

On je ustvrdio da ne može pregovarati o ustupanju premijerskih pozicija nekoj političkoj partiji, ali da se o svemu drugom može pregovarati, ali „opstanak države BiH s pravima definiranim u Ustavu za mene je prioritet“.



„Mislim da ćemo novu parlamentarnu većinu imati u oktobru već, postoji jedna evidentna spremnost raznih strana unutar potencijalnih koalicionih partnera. Uz nas su prišle dvije stranke manje prisutne u Parlamentu, A-SDA i Stranka za Bosnu i Hercegovinu. To su ustvari stranke koje su i izašle iz svojedobno iz SDA, one imaju jednaku političku agendu, jednake ciljeve, jedno racionalno ponašanje, tako da su oni za nas dobrodošli partneri. Mi smo s njima napravili sporazum da ćemo zajedno nastupati. Onako kako ima HNS, nije to samo HDZ, ima niz stranaka uz HDZ. Ovdje će biti ove dvije sa nama i mi time imamo 34 poslanika u Federalnom Parlamentu. Odnos sa DF-om, kako na kojem nivou. Na nivou Kantona Sarajevo, Zenice i na državnom nivou to sasvim dobro funkcioniše. Izgleda da to zavisi od personalnih rješenja", rekao je Izetbegović.

Izetbegović je također komentirao i najnovije poteze entitetskog predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika, te kazao da „međunarodna zajednica mora sada jasno povući crvenu liniju i zaustaviti Dodika“.

Dodao je da će međunarodna zajednica morati da kreira mehanizme kojima će kažnjavati, jer u suprotnom, „moglo bi nas sviju koštati i međunarodnu zajednicu“ s obzirom da ljudi čine sve da se zemlja oporavi, da se ide integracijski ka EU.

Istakao je da značajnijih suštinskih promjena Dejtonskog sporazuma neće biti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

OVO JE ZAPREPASTILO JAVNOST Znate li šta je Amil Gec rekao Tomi Spahoviću pa ga je ovaj zbog toga ubio?

Ko piše statuse Sebije Izetbegović?

Javnost u šoku: Znate li ko je ubijen danas u Tuzli?